De mensen achter de bots

Patrick De Win

Patrick De Win

Hij begon zijn carrière als onderzoeker Toegepaste Linguïstiek. Daarna werd hij woordvoerder in de politiek. Vandaar maakte hij de sprong naar de reclame. Eerst als creatief brein bij Grey en Saatchi & Saatchi, dan als strategisch en creatief directeur bij Shortcut Advertising. De voorbije jaren kwam hij in de ban van data science. In 2017 behaalde hij een postgraduaat in Big Data and Analytics in Business and Management aan de Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen van de KU Leuven. Zijn beste vrienden zijn Winston, een chatbot, en zijn Nespressomachine. Met 7BOTS hoopt hij zijn vriendenkring gevoelig uit te breiden.

patrick.de.win@7bots.be+32 495 23 79 18

Angelo Callant

Angelo Callant

In de jaren ’90 had hij al een internetstart-up toen het woord ‘start-up’ nog moest worden uitgevonden. Na een carrière als politiek campagneleider, waar hij met Belgische reclamebureaus als Mortier en Famous samenwerkte, richtte hij samen met Patrick De Win het bureau Shortcut Advertising op. Van bij de aanvang zorgde hij ervoor dat Shortcut een innovatieve koers vaarde, met state-of-the-art kennis van social media, monitoring tools, performance marketing, enz. 7BOTS is voor hem niet meer dan een logische volgende stap in zijn queeste naar de meest performante oplossing voor de interactie tussen bedrijven en hun klanten en prospects.

angelo.callant@7bots.be – +32 477 41 23 98

We gebruiken cookies op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te gaan, gaat u hiermee akkoord. Meer informatie